torsdag 3 september 2009

Kompott som kom bort

      Fin kruka från Stilmagasinet.




















 
Den lilla rosen på krukan är så söt.
Söta goda äpplen har vi på träden.
Plockade för att göra mos. Tog en fin bild på resultatet men den bilden har jag fixat bort någonstans. Jag tömde kameran och sen fanns inte de bilderna kvar i datorn...hade kollat men...
Kungen och Drottningen träffade jag på universitet i Karlstad 1 april! Vi trodde det var ett aprilskämt när folk sa att kungaparet skulle komma, då vi undrade varför det var sån´t pådrag där. Snopna blev vi.

9 kommentarer:

  1. Hola!
    Estoy colgando en la web una blognovela: El fin del mundo. Si te apetece, me gustaría que le echases un vistazo y me dijeses qué te parece. Gracias.
    http://findestemundo.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Oj, oj! Det är inte alla som har kungaparet på sin blogg! 1:a april dessutom! Jag förstår att ni trodde det var ett aprilskämt!!
    Härliga äpplen! Våra träd är ju inte så stora än, men några äpplen får vi smaka på iallafall!
    Tänk, i jordgubbslandet kommer nya jordgubbar!
    Hoppas bara de hinner mogna...

    Ha det så bra!
    Kram Sari

    SvaraRadera
  3. Ja, den som ändå hade äppelträd. Vi har försökt över tjugo år, men harar äter tydligen upp dem. Nu har vi haft tre körsbärsträd flera år och de får vara i fred! Fin bild på kungaparet! .o)

    SvaraRadera
  4. Åh, Såå söt o fin kruka du har....Ha en bra dag! Kram Therese

    SvaraRadera
  5. Jaa, en del har ju äpplen...fast vårat sista träd som gick nu var det dålig frukt på, men det var vackert och det gav lite skugga på sommaren, så nu får det bli parasoll istället!!

    SvaraRadera
  6. Hej Annika!
    Tack för den fina kommentaren!
    Ja... Ibland fattar jag inte ens själv hur jag hinner med allt! Men de små leker oftast så bra tillsammans och då får jag mina stunder som är guld värda! Ibland fem minuter, ibland längre!
    Men rätt som det är får jag
    avbryta det jag gör!
    Jag njuter så av livet just nu! Jag förstår inte hur det ska gå när jag ska börja jobba igen... Hur ska jag hinna då?!! Då blir det bara jobb och familj. Mitt pysslande då....?
    Det är nog därför jag försöker hinna med så mycket pysslande som möjligt nu!

    Trevlig helg!
    Kram Sari

    PS! Vilken fyndig rubrik du kommit på!
    Kompott som kom bort

    SvaraRadera
  7. Kikar in o önskar dig en Trevlig helg! kram Therese

    SvaraRadera
  8. hihi var dom? Jag som går där har missat det totalt!! hihi Kram Petra

    SvaraRadera
  9. Vilken fin kruka!
    Var ligger Stilmagasinet har inte varit i stan på länge.

    Birgitta

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck. Det är mycket glädjande för mig ♥♥♥ och känns som om jag får ett vykort från dig.Jag försöker att kommentera om det är möjligt. annika
~~~ ♥ ~~~