torsdag 17 september 2009

Början till något stort

Det här är början på något som ska växa och bli större.
Jag startade med det här syprojektet i tisdags. Så får vi se när det blir färdigt.
Hann också med att sy ett hjärta som ska fyllas med vadd och Lavendel. Det ska ett brudpar få på lördag.
Jag har hittat brodyrer som jag ritat av och sen broderat i en färg.
Tror att det kan bli en liten bonad eller kudde eller något annat. Anni Downs heter hon som ritat i alla fall den gröna tjejen. De andra kompisarna kanske är från Bronwyn Hayes, kommer inte ihåg.

9 kommentarer:

  1. Vad gulliga grejer du håller på att sy.Vilken fin present till brudparet.Ha en härlig dag kramizar ~~~~~RITA~~~~~~~.

    SvaraRadera
  2. Jag tycker om de där broderade inslagen i lappteknik, men när man har pysslat mycket vet man inte var man ska ha allt. Bra då att ge bort! :o)

    SvaraRadera
  3. Vad fint du har broderat! Det ska bli spännande att se vad din "lapp" växer fram till.

    SvaraRadera
  4. Kan det nya syprojektet vara till det underbara som väntar i vår, tro?! Jag tror att dina farmorsdrömmar ger dig inspiration! Kul!

    Jag gillar också att brodera, men de senaste gångerna som jag gjort det har jag märkt att det är något konstigt med min syn.... Jag ser inte riktigt vad jag gör efter ett tag...!!!!
    Oj... Kanske dags att besöka en optiker???

    Fina broderier!
    Kram Sari

    SvaraRadera
  5. Men oj så händig du är med nål och tråd, önskar så att jag hade den talangen också! Spännande att få se när du blir klar! Kram Petra

    SvaraRadera
  6. Så vackra saker du syr! Ska bli spännande att se de färdiga resultaten. Det viskas visst om smått på G?

    SvaraRadera
  7. Ska det bli ett helt lapptäcke? Ser ut som om du också gillar att sy, här pysslas det med nya gardiner för fullt!

    SvaraRadera
  8. Så fina grejer du syr. Ska bli spännande att se slutresultatet.

    Kram britt

    SvaraRadera
  9. Du har många fina och spännande projekt på gång. Skall bli roligt att få se mera.
    :-)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avtryck. Det är mycket glädjande för mig ♥♥♥ och känns som om jag får ett vykort från dig.Jag försöker att kommentera om det är möjligt. annika
~~~ ♥ ~~~